اجاره کولر تک فاز

چگونگی کارکرد کولرایستاده تک فاز

اجاره کولر ایستاده تک فاز : نقش کولرایستاده خانه ی شما این است که هوای گرم را از خانه به بیرون منتقل کند که به این وسیله شما و خانه ی شما را گرم می کند. اجاره کولرهای ایستاده با گرفتن گرما از هوا، هوای خنک را به داخل خانه ی شما می آورند. sarma rent  اجاره دهنده تجهیزات سرمایشی و اجاره کولر به شما  مشتریان بزرگوار می باشد.

این همانند همان خنک شدنی عمل می کند که وقتی آب روی دستتان بخار می شود، حس می کنید. تبخیر کننده با مایع خاصی به نام سرد کن پر شده است که وقتی گرما را از هوا جذب می کند، از مایع به گاز تبدیل می شود. سرد کن مجود در اجاره کولر ایستاده به یک سیم پیچ دیگر در خارج از خانه ارسال می شود که در اینجا گرمایش را از دست می دهد و دوباره به مایع تبدیل می شود. سیم پیچ بیرونی اجاره کولر ایستاده چگالنده نام دارد چون سرد کن از گاز دوباره حالت مایع در می اید همانند نمِ روی پنجره ی سرد. یک پمپ که کمپرسور نامیده می شود، استفاده می شود تا سرد کن را بین دو سیم پیچ  به حرکت در اورد و فشار سرد کن را تغییر دهد تا کل سرد کن ها بخار شوند یا در سیم پیچ های مناسب در اجاره کولر ایستاده ذخیره شوند.

.

اجاره کولر ایستاده قبل از اینکه سرد سازیِ کولر ایستاده اختراع شود، خنک سازی در خدمات کرایه کولر  توسط ذخیره ی توده های بزرگ یخ انجام می شد. وقتی ماشین های خنک کننده شروع به کار کردند، آن ها ظرفیتشان را توسط مقداری معادل یخی که در روز آب می شود اندازه گیری می کردند.

کولر گازی  تک فاز : که قدرت سرما دهی آن 36000 بی تی یو است.

اجاره کولر گازی ایستاده مناسب برای محیط های بزرگ و تجاری بوده و دارای قدرت پرتاب زیاد و خنک کنندگی سریع می باشد. sarma rent  اجاره دهنده تجهیزات سرمایشی و کولر به شما مشتریان بزرگوار می باشد.

مقدار آمپر مصرفی: 15 آمپر

مقدار وات مصرفی : 3300

مناسب برای 40 تا 70 متر مربع فضا

در مارک های گری، جنرال ، وست پونت

ابعاد یونیت خارجی :412/132/1250

ابعاد یونیت داخلی  : 395/581/1870

قیمت اجاره روزانه : 450 هزار تومان

ویژگی های اجاره کولر تک فاز

  • کولر گازی ایستاده از لحاظ ظاهری بزرگ ‌تر از کولر گازی پرتابل است اما کولر ایستاده پر قدرت ‌تر است.
  • قدرت سرمادهی کولر تک فاز ایستاده 36000 btu  است و  مناسب برای 40 تا 70 متر  مربع فضا می باشد.
  • کولرهای ایستاده با گرفتن گرما از هوا، خنکی و هوای مطبوع را به داخل خانه ی شما  عزیزان می آورد.

اجاره کولر ایستاده تک فاز : نقش کولرایستاده خانه ی شما این است که هوای گرم را از خانه به بیرون منتقل کند که به این وسیله شما و خانه ی شما را گرم می کند. اجاره کولرهای تک فاز ایستاده با گرفتن گرما از هوا، هوای خنک را به داخل خانه ی شما می آورند. ejarehcooler اجاره دهنده تجهیزات سرمایشی و اجاره کولر به شما  مشتریان بزرگوار می باشد.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.