اجاره کولر پرتابل گازی

اجاره کولرگازی پرتابل یا قابل حمل نوعی کولرگازی اسپلیت است که سرمایش و گرمایش ایجاد میکند و برای مغازه ها و اتاق های کوچک مناسب میباشد.

اجاره کولرهای گازی مدل پرتابل ( قابل حمل ) در چند ظرفیت پائین عمدتا تولید شده و مجهز به ریموت کنترل بوده و مدلهای گرمایش دار آن عمدتا برای تولید گرما از هیتربرقی استفاده کرده، این مدل کولر گازی پرتابل برای فضاهای کوچک اجاره ای یا استفاده موقت حدود ۲۰ الی ۳۰ متر مربع حداکثرکاربرد داشته و چون چرخ دارند قابل حمل هستند و کمپرسور و دیگر قطعات آن نظیرکندانسور و اواپراتور و فن در یک مجموعه جا نمایی شده فقط در حالت سرمایشی گرمای موتور از طریق لوله خرطومی پشت دستگاه به بیرون باید منتقل گردد. در اماکنی که امکان نصب اسپلیت ها یا مدل پنجره ای وجود ندارد اجاره این کولر گازی پرتابل  گزینه خوبی است. اجاره کولرگازی پرتابل سرمایشی برای مغازه های کوچک که امکان نصب سایر انواع اسپلیت را ندارند مناسب میباشد همچنین در اتاق های کوچک منزل میتوان از اجاره کولرگازی پرتابل استفاده کرد.

خدمات کرایه کولر و اجاره کولر گازی پرتابل فضای بیشتر از ۳۰ متر را خنک نمی کند پس لطفا برای فضاهای بزرگتر از این کولرگازی استفاده نفرمایید.

کولرگازی پرتابل به معنای کولر گازی یک تکه بوده که فقط یک لوله خرطومی پلاستیکی پشت آن برای تخلیه گرمای موتور وصل می باشد و بدون نیاز به نصب و لوازم خاصی می باشد..

کولرگازی پرتابل دارای مدل های کم مصرف  و اینورتردار میباشد ولی برای منازل کوچک حتی با متراژ پایین نیز کولرگازی پرتابل توصیه نمی شود  و باید از کولرگازی اسپلیت دیواری استفاده نمود.

جهت برآورد ظرفیت کولر گازی یا اسپلیت مورد نیاز در شرایط آب و هوایی مانند تهران ، برای طبقات وسط ساختمان به ازاء هر مترمربع زیربنا حدود 400 تا 600 (BTU) و در طبقاتی که بالای آنها بام ساختمان است به دلیل تابش نور خورشید به سقف ، به ازاء هر مترمربع زیربنا بین 600 تا 800 (بی تی یو) در نظر بگیرید.  Sarma rentارائه دهنده تجهیزات سرمایشی به شما مشتریان عزیز می باشد.

مقدار آمپر مصرفی 18 آمپر

قدرت سرمادهی 12000 تا 15000 btu

متشکل از یک یونیت  و یک لوله خرطومی

ابعاد : عمق 33 * ارتفاع 84 * عرض 47 سانتی متر

قیمت اجاره روزانه : 120 هزار تومان

ویژگی های اجاره کولر پرتابل گازی

  • کولر پرتابل متشکل از یک یونیت و یک لوله خرطومی است و مقدار آمپر مصرفی این کولر 18 آمپر است.
  • قدرت سرمادهی کولر پرتابل گازی ( قابل حمل ) 12000 تا 15000 بی تی یو و دارای ریموت کنترل است.
  • کولر پرتابل مجهز به صفحه نمایشگر و پنل دیجیتال بوده که کار و تنظیمات با آن را بسیار راحت نموده
  • این مدل کولر برای فضا های کوچک اجاره ای یا استفاده موقت حدود 20 الی 30 متر مربع کاربرد دارد.

اجاره کولرگازی پرتابل شرکت سرما رنت برای مغازه های کوچک  مناسب میباشد و همچنین در اتاق های کوچک منزل میتوان از اجاره کولرگازی پرتابل استفاده کرد . با اجاره کولر گازی پرتابل از شرکت سرما رنت دیگر نگران نحوه ارسال محصولات و زمان تحویل آن برای مراسم خود نباشید به این دلیل که تیم سرما رنت با بیش از 20 وانت بار و 10 پیک  با تجربه در خدمت شما عزیزان است.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.