اجاره کولر سه فاز

چگونگی کارکرد کولرایستاده سه فاز

هوا توسط دمیدن هوا با یک سری لوله های سرد به نام سیم پیچ تبخیر کننده خنک می شود. این همانند همان خنک شدنی عمل می کند که وقتی آب روی دستتان بخار می شود، حس می کنید. تبخیر کننده با مایع خاصی به نام سرد کن پر شده است. سرد کن مجود در اجاره کولر ایستاده به یک سیم پیچ دیگر در خارج از خانه ارسال می شود که در اینجا گرمایش را از دست می دهد و دوباره به مایع تبدیل می شود. سیم پیچ بیرونی اجاره کولر ایستاده چگالنده نام دارد چون سرد کن از گاز دوباره حالت مایع در می اید همانند نمِ روی پنجره ی سرد. یک پمپ که کمپرسور نامیده می شود، استفاده می شود تا سرد کن را بین دو سیم پیچ  به حرکت در اورد و فشار سرد کن را تغییر دهد تا کل سرد کن ها بخار شوند یا در سیم پیچ های مناسب در کولر ایستاده ذخیره شوند.

اجاره کولر ایستاده سه فاز : نقش کولرایستاده خانه ی شما این است که هوای گرم را از خانه به بیرون منتقل کند که به این وسیله شما و خانه ی شما را گرم می کند. اجاره کولرهای ایستاده با گرفتن گرما از هوا، خنکی را به داخل خانه ی شما می آورند.

انرژی تمام این ها توسط موتوری که کمپرسور را به راه می اندازد، استفاده می شود. کل سیستم معمولا سه برابر انرژی خنک کننده که کمپرسور مصرف می کند را تامین می کند. خنک سازی توسط ذخیره ی توده های بزرگ یخ انجام می شد. وقتی ماشین های خنک کننده شروع به کار کردند، آن ها ظرفیتشان را توسط مقداری معادل یخی که در روز آب می شود اندازه گیری می کردند “تن” در اندازه گیری کولر از اینجا نشات می گیرد.

خدمات کرایه کولر گازی ایستاده مناسب برای محیط های بزرگ و تجاری بوده و دارای قدرت پرتاب زیاد و خنک کنندگی سریع می باشد. Sarma rentارائه دهنده تجهیزات سرمایشی به شما مشتریان عزیز می باشد

مقدار آمپر مصرفی : 10 آمپر

مقدار وات مصرفی: 12000 وات

قدرت سرمادهی: 51000 btu

مناسب برای 70 تا 100 متر  مربع فضا

در مارک های سامسونگ و ال جی و جنرال

ابعاد یونیت خارجی :412/132/1250

ابعاد یونیت داخلی  : 395/581/1870

اجاره روزانه :  450 هزار تومان

ویژگی های اجاره کولر سه فاز

  • کولر های ایستاده موجود در شرکت سرما رنت شامل برند های گری، ال جی، سامسونگ و وست پونت می باشد.
  • قدرت سرمادهی کولر ایستاده سه فاز 51000 btu   است و مناسب برای 70 تا 100 متر  مربع فضا می باشد.
  • یکی از ویژگی های کولر گازی ایستاده قدرت پرتاب فوق العاده زیاد۲۰ متری باد در ۴ جهت مختلف می باشد.

شرکت سرما رنت اجاره دهنده انواع تجهیزات سرمایشی از جمله کولر گازی ایستاده تک فاز و سه فاز که امروزه طرفداران زیادی را به خودش اختصاص داده است. اجاره کولرهای تک فاز در مدل های گری، جنرال و وست پویت میباشد و همینطور اجاره کولر های سه فاز در مدل های ال جی، سامسونگ و جنرال امکان پذیر است. نصب و حمل هر دو مدل توسط متخصصین شرکت سرما رنت صورت می گیرد.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.