اجاره پنکه صنعتی

اجاره کولر و پنکه صنعتی با توان 250 وات دستگاهی با طراحی خاص و کاربردی به صورت قابل نصب بر روی دیوار جهت خنک سازی فضاهای وسیع حدود 300 متر مربع همچون، ادارات مدارس، مساجد، نمازخانه ها، سالن ها و … کاربرد دارد. این پنکه دارای 3 پره پلاستیکی با طراحی ارگونومیک و به قطر 75 سانتی متر است که پرتاب باد آن مسافت تقریبی 10 متر را پوشش می دهد، در ضمن شبکه محافظ فلزی روی پره ها عملکرد ایمن و مطمئن دستگاه را تضمین می نماید.

اجاره کولر و پنکه  صنعتی  دارای پنل کنترلی شامل یک ولوم چرخشی روی بدنه است که جهت روشن و خاموش دستگاه و تنظیم سرعت کارکرد در 3 وضعیت کم، متوسط  و زیاد قابل استفاده می باشد. جریان هوای پنکه به طور تقریبی 9250 تا 11800 متر مکعب در ساعت بوده که به عنوان یک پنکه صنعتی فضای وسیعی را تحت هوا دهی خود پوشش می دهد. پایه نصب وسیله بر روی دیوار از جنس فلزی و با استحکام بالا ساخته شده است و به دلیل امکان چرخش سری پنکه با زاویه 90 درجه به طرفین می تواند هنگام کارکرد سطح  وسیعی و گسترده ای را تحت پوشش قرار دهد.

اجاره پنکه صنعتی

اجاره  کولر پنکه صنعتی با توان مصرفی 230 وات وسیله ای بسیار قدرتمند برای خنک سازی فضاهای بزرگ تا 200 متر مربع میباشد. این پنکه مجهز به پایه های مستحکم فلزی با قابلیت تنظیم از 170 تا 200 سانتی متر را دارد که متناسب با نیاز خود میتوانید ارتفاع آن را تنظیم نمایید.

خدمات کرایه و اجاره کولر  دارای 3 پره با طراحی آرگونومیک و به قطر 65 سانتی متر است که پرتاب باد را تا فاصله 8 متری پوشش میدهد و به راحتی قابل تنظیم است.

sarma rent  اجاره دهنده تجهیزات سرمایشی و کولر به شما  مشتریان بزرگوار می باشد و با تکیه بر کادر متخصص و مدیریت کارای خود بستری را برای شما مخاطبان عزیز فراهم کرده است تا با خیالی آسوده محصولات سرمایشی مورد نظر خود را  از سرما رنت اجاره کرده و در اسرع وقت و در محل تعیین شده توسط شما خوبان تحویل بگیرید.

پرتاب باد تا 7 متر

مصرف آب 2 لیتر در ساعت

مصرف برق30 وات معادل 5/2 آمپر

ابعاد: قطر 75 و ارتفاع 170-200 سانتیمتر

قیمت اجاره روزانه : 60 هزار تمان

ویژگی های اجاره کولر صنعتی

  • پنکه صنعتی  شرکت سرما رنت با طراحی ارگونومیک وسیله ای بسیار قدرتمند برای خنک سازی فضاهای بزرگ و وسیع است.
  • ابعاد پنکه صنعتی شامل قطر 75 و ارتفاع 170 سانتیمتر است که دما را تا 5 درجه کاهش می دهیم.
  • پنکه صنعتی دارای پایه فلزی و سه پره با ولتاژ 240-220 می باشد که باد را 7 متر پرتاب  می کند.
  • مصرف آب  در پنکه صنعتی 2 لیتر در ساعت  و مصرف برق در آن 30 وات معادل 5/2 آمپر است.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.