اجاره پنکه صنعتی

اجاره پنکه صنعتی

اجاره پنکه صنعتی با توان مصرفی 230 وات وسیله ای قدرتمند برای خنک سازی فضاهای بزرگ است

چرا اجاره پنکه صنعتی؟

با توجه به رشد جمعیت و افزایش تعداد برگزاری مراسمات، جلسات، دور همی و… توسط افراد و سازمان ها، مبحث تهویه هوا و بحث گرمایش محیط در فصول سرد و همچنین سرمایش در فصول گرم، به یک از مباحث مهم در برگزاری این مراسمات تبدیل شده است به طوری که  عدم وجود این دستگاه ها در دورهمی ها و مراسم و .. می تواند معایب خاص خود را به جای بگذارد.

اجاره پنکه صنعتی

ادارات، مدارس، تالار های عروسی، سالن های ورزشی،باشگاه ها ، حسینیه ها، مساجد و… همگی برای اینکه بتوانند محیط مناسبی برای مراجعین خویش به وجود آورند؛ برای تهویه و مبحث سرمایش و گرمایش به  گرم کننده ها و خنک کننده هایی محتاج هستند تا بتوانند خدمات قابل قبولی به مراجعین خویش ارائه دهند.

اجاره پنکه های صنعتی در سایز ها و مدل های مختلف برای سرمایش و خنک کردن محیط ها در مدارس ، ادارات، استخر ها  و… به کار می رود. اجاره  پنکه  صنعتی دارای مدل های و اندازه های مختلفی هستند که می توانند که توسط شرکت های مختلف ارائه شوند. اجاره پنکه های صنعتی دارای انواع مدل ها و سایز های مختلف هستند.

انواع پنکه های صنعتی

اجاره پنکه های صنعتی، در دو مدل عمده ایستاده و دیواری تولید شده است. دارای 3 درجه سرعت تند،معمولی و کند می باشد.قطر پره اجاره  پنکه صنعتی معمولا 30 اینچ (75 سانتی متر) است. و ولتاژ مصرفی آن ها 220-240 ولت می باشد.

پنکه های اجاره ای شرکت سرما رنت

اجاره پنکه ایستاده صنعتی 75STA تایفون

اجاره پنکه صنعتی تایفون TYPHOON مدل 75STA-F با طراحی ایستاده و توان مصرفی 250 وات وسیله ای کاربردی جهت خنک سازی فضاهای بزرگ حدود 300 متر مربع همچون، ادارات مدارس، مساجد، نمازخانه ها، سالن ها و مکان هایی از این قبیل می باشد. این پنکه دارای 3 پره پلاستیکی با طراحی ارگونومیک و به قطر 75 سانتی متر است که پرتاب باد آن فاصله ای 10 متری را پوشش می دهد و با داشتن شبکه محافظ فلزی عملکردی ایمن و مطمئن دارد.

پنکه ایستاده صنعتی 75STA تایفون دارای پایه مستحکم فلزی با قابلیت تنظیم ارتفاع از 170 تا 200 سانتی متر بوده و به دلیل امکان چرخش سری پنکه با زاویه 90 درجه به طرفین سطح وسیع تری را تحت هوا دهی قرار می دهد. بر روی بدنه پنکه یک ولوم چرخشی جهت روشن و خاموش کردن و عملکرد دستگاه با سه سرعت کم، متوسط و زیاد تعبیه شده است. جریان هوای پنکه به طور تقریبی 9250 تا 11800 متر مکعب در ساعت بوده که به عنوان یک پنکه صنعتی فضایی وسیع را پوشش می دهد.

معرفی پنکه ایستاده صنعتی 65STA تایفون

اجاره پنکه صنعتی تایفون TYPHOON مدل 65STA-T جزء پنکه های صنعتی به شمار میرود و و دارای طراحی بسیار زیبا و شیک میباشد .اجاره  پنکه صنعتی تایفون با توان مصرفی 230 وات وسیله ای بسیار قدرتمند برای خنک سازی فضاهای بزرگ تا 200 متر مربع مانند ادارات ، مساجد ، نمازخانه ها ، سالن ها میباشد . این پنکه مجهز به پایه های مستحکم فلزی با قابلیت تنظیم از 170 تا 200 سانتی متر را دارد که متناسب با نیاز خود میتوانید ارتفاع آن را تنظیم نمایید .

اجاره پنکه ایستاده صنعتی 65STA تایفون دارای 3 پره فلزی با طراحی آرگونومیک و به قطر 65 سانتی متر است که پرتاب باد را تا فاصله 8 متری پوشش میدهد . بر روی بدنه پنکه یک ولوم چرخشی جهت روشن و خاموش کردن و تنظیم سرعت در 3 مرحله تعبیه شده است . جریان هوای پنکه 7500 تا 9750 متر معکعب در ساعت است که فضایی وسیعی را پوشش میدهد .

اجاره  پنکه دیواری صنعتی 75WLF تایفون

اجاره پنکه صنعتی تایفون TYPHOON مدل75WL-F با توان 250 وات دستگاهی با طراحی خاص و کاربردی به صورت قابل نصب جهت خنک سازی فضاهای وسیع حدود 300 متر مربع همچون، ادارات مدارس، مساجد، نمازخانه ها، سالن ها و … کاربرد دارد. این پنکه دارای 3 پره پلاستیکی با طراحی ارگونومیک و به قطر 75 سانتی متر است که پرتاب باد آن مسافت تقریبی 10 متر را پوشش می دهد، در ضمن شبکه محافظ فلزی روی پره ها عملکرد ایمن و مطمئن دستگاه را تضمین می نماید.

اجار پنکه 75WLF تایفون دارای پنل کنترلی شامل یک ولوم چرخشی روی بدنه است که جهت روشن و خاموش دستگاه و تنظیم سرعت کارکرد در 3 وضعیت کم، متوسط و زیاد قابل استفاده می باشد. جریان هوای پنکه به طور تقریبی 9250 تا 11800 متر مکعب در ساعت بوده که به عنوان یک اجاره پنکه صنعتی فضای وسیعی را تحت هوا دهی خود پوشش می دهد. پایه نصب وسیله بر روی دیوار از جنس فلزی و با استحکام بالا ساخته شده است و به دلیل امکان چرخش سری پنکه با زاویه 90 درجه به طرفین می تواند هنگام کارکرد سطح وسیع و گسترده ای را تحت پوشش قرار دهد.

اجاره پنکه صنعتی. سرما رنت با اجاره پنکه صنعتی برای نمایشگاهها ، همایش ها ، مجالس شادی و ترحیم و میهمانی های شما آمادگی ارائه خدمات به شما عزیزان را دارد.

استفاده از اجاره پنکه های صنعتی در مجالس ، علاوه بر خنک نمودن محیط ،  فضای دلچسب و مطبوعی را برای شما به ارمغان می آورد. برای فصول معتدل که هنوز هوا به آن حد گرم نشده که بتوان از کولر استفاده نمود ، و از طرفی با بیشتر شدن جمعیت در مجالس ، هوای آزاد کمتر وجود دارد ، پنکه ها استفاده بیشتری دارند و مناسبتر میباشند.

شرکت سرما رنت ، آماده ارائه انواع  اجاره پنکه ها به مشتریان می باشدو با بهترین نرخ موجود اجاره می دهد.

سرما رنت آمادگی تحویل به دو صورت ( تحویل در محل انبار ، ویا فرستادن به محل مورد نظر شما) را دارد.

مقاله های مرتبط

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.